VVS Comfort – print-annoncering gav øget kendskab

Annoncering ledte til 33% øget kendskabsgrad
VVS Comfort ønskede at øge kendskabsgraden til både deres store udvalg af kvalitetsprodukter og designs. Samtidig ville de gerne skabe større opmærksomhed om deres lokale forhandlere og installatører.
I samarbejde med JFM lagde de en plan for annoncering i relevante dagblade og ugeaviser.
”Det var en positiv oplevelse at samarbejde med JFM om udformning og distribution af vores kampagner.” Udtaler Lars Ekserod, direktør – VVS Comfort
Det var vigtigt for VVS Comfort at kende resultatet af deres kampagne. Derfor blev det aftalt at måle effekten af annonceringen.
”Kampagnetesten gav brugbar indsigt i, hvordan formatet og vores budskaber performede.” siger Lars Eskerod.
Ikke kun på kort sigt, har kampagnen skabt værdi for VVS Comfort.
”Vi har fået indsigt, som kan understøtte vores videre samarbejde med leverandører og lokale installatører, og som vi kan få glæde af ved udarbejdelse af kataloger og kampagner fremover.” fortæller Lars Ekserod.
”Det var en positiv oplevelse at samarbejde med JFM om udformning og distribution af vores kampagner”
Lars Eskerod, VVS ComfortHistorien kort fortalt
Fra situation til resultat
Situationen
VVS Comfort ønskede at skabe kvalificeret kendskab, samt skabe øget opmærksomhed om deres lokale forhandlere og installatører.
Løsning
Kampagne blev en præsentation af de nyeste produkter og trends indenfor badeværelsesindretning.
Resultat
Kampagnen viser sig at være en succes. Kendskabet til VVS Comfort er øget med 33%. Hver tredje læser, svarer at de har reageret på baggrund af kampagnen.
Skal du være synlig hos de rigtige?
Med et professionelt team af medierådgivere kan vi hjælpe dig med en effektiv markedsføringsplan som rammer den helt rigtige målgruppe for dig og din virksomhed.
Få lagt en gratis markedsføringsplan, Book et møde her.