Ryslinge Tagdækning – bedre medieplanlægning gav konkrete henvendelser

Et godt samarbejde gav god struktur
Fra en meget ustruktureret tilgang til deres markedsføring, forsøgte Ryslinge Tagdækning at sætte det meget mere i struktur. Et godt samarbejde om deres annoncering, betød langt bedre resultater. Nu oplever de at få konkrete henvendelser på baggrund af deres annoncering.
Ryslinge tagdækning har valgt kontinuerlig annoncering, med en annonce som bliver bragt hver 14. dag. Det har givet dem gode resultater.
“Vi har en konstant påvirkning, og vi bliver top-of-mind” Fortæller Johnny Poulsen fra Ryslinge Tagdækning.
“Vi får konkrete henvendelser på baggrund af annoncer i avisen”
Johnny Poulsen, Ryslinge TagdækningHistorien kort fortalt
Fra situation til resultat
Situationen
Give huset ønskede at målrette deres markedsføring, til de rigtigt kunder.
Løsning
Sammen med deres lokale konsulent lagde de en fleksibel plan for deres annoncering.
Resultat
De kan nu koncentrere sig om kunder, samtidig med at der kommer flere kunder til.
Markedsføring i system?
Når du får sat din markedsføring i system, skaber du de bedste forudsætninger for at skabe succes for dig selv. Vi hjælper dig med at lave en plan, udfører den og evaluerer på den efterfølgende.
Tag en snak med din lokale medierådgiver, for at høre dine muligheder. Eller book er møde her.