Posthuset Esbjerg – bred pallette af print annoncering gav mere synlighed

Posthuset Esbjerg – restaurant og sportsbar
“Vores tilgang til markedsføring har været sådan lidt ad-hoc” fortæller Jesper Nielsen. Posthuset i Esbjerg havde ikke struktur på deres markedsføring. Tilgangen var sporadisk og kun efter behov.
Posthuset Esbjerg bruger en bred pallette af print aviser, herunder erhverv+, til at ramme relevante virksomheder i området.
“Vi rammer bredt. Det er ikke kun fra Esbjerg-området folk kommer og besøger os. Der kommer også folk langvejs fra”
Jesper Nielsen, Posthuset EsbjergHistorien kort fortalt
Fra situation til resultat
Situationen
Posthuset Esbjerg ønskede at annoncere mere målrettet til relevante personer, men var usikker på hvordan de bedst skulle bære sig an.
Løsning
Posthuset kører kontinuerlig markedsføring i lokale medier og annoncere endnu mere end tidligere.
Resultat
Der er kommer mere struktur på deres markedsføring, samtidig med at omsætningen og deres synlighed er steget mærkbart.
Skal vi også hjælpe dig?
Med et stærkt team af kompetente medierådgivere kan vi hjælpe dig med en optimal markedsføringsplan. Vi tager afsæt i din restaurants behov, styrker og udfordringer og sammen lægger vi en effektiv plan.
Book dit møde her og få lagt en gratis markedsføringsplan for din forretning.