Femina – kontinuerlig markedsføring gav vækst

Vækst, uden at bruge nævneværdig tid på markedføring
“Vi er top-of-mind ved vores kunder” Sådan fortæller Jan Rasmussen fra Femina. Butikkerne har, i de 4 år der er annonceret gennem JFM, oplevet vækst.
“I hele perioden vi har samarbejdet med JFM, har vi oplevet vækst”
Jan Rasmussen, FeminaHistorien kort fortalt
Fra situation til resultat
Situationen
Femina havde et ønske om både at vækste, samtidig med at de ikke selv ville bruge nævneværdig energi og tid på deres markedsføring.
Løsning
Sammen med JFM, lavede de en aftale om kontinuerlig annoncering, som skulle være med til at gøre deres dagligdag lettere.
Resultat
Femina og deres søsterbutikker har oplevet vækst i alle de fire år, som samarbejdet indtil videre har varet.
Skal vi også hjælpe dig?
Hvis du vil have hjælp til en stærk kampagne, så kontakt din medierådgiver hos JFM. Vi står altid klar med hjælp og rådgivning til den helt rigtige løsning for dig og din virksomhed.
Book et møde her og få lagt en gratis markedsfæringsplan.