Esbjerg Golfklub – målrettet annoncering med målbare resultater

Større medlemstal efter målrettet annoncering
Hos Esbjerg Golfklub savnede de medlemmer. Men hvordan bærer man sig ad med at fortælle, at man har én af Danmarks bedste golfbaner? Og hvordan sørger man for, at de rette personer får det fortalt?
Det var Esbjerg Golfklub i tvivl om.
De indgik derfor et samarbejde med JFM om at annoncere gennem annonceringsmotoren Adsolute. Der var derfor muligt at målrette den helt rigtige kommunikation, til de helt rette mennesker.
“Vi har haft stor glæde af Adsolute. Med denne markedsføringsform har vi nemt kunne definere den/de målgrupper vi ønsker at ramme med vores budskaber.” fortæller Johannes Eriksen, Esbjerg Golfklub.
Esbjerg Golfklub har været særdeles glade ved muligheden for at måle præcis, hvor godt deres kampagner performede.
“Alle kampagner har været målbare, og det har været tydeligt at se hvilke kampagner, der har virket. Vi kan derfor kun anbefale Adsolute til andre virksomheder” Fortsætter Johannes
“Vi har nemt kunne definere de målgrupper vi har ønsket at ramme med vores budskaber”
Johannes Eriksen, Esbjerg GolfklubHistorien kort fortalt
Fra situation til resultat
Situationen
Esbjerg Golfklub ønskede at tiltrække flere medlemmer og sprede budskabet om deres golfklub og fortælle, at deres medlemmer spiller på én af Danmarks bedste baner.
Løsning
Den oplagte løsning var annoncering med JFMs digitale annonceværktøj, AdSolute, hvor annonceringen sker på tværs af de 150 største hjemmesider i Danmark
– inklusiv Facebook og Instagram.
Resultat
Kampagnen startede i januar 2019, og allerede efter få måneder kunne Esbjerg Golfklub mærke et øget kendskab til deres golfklub og et øget antal medlemmer.
Skal du være synlig hos de rigtige?
Med et professionelt team af medierådgivere kan vi hjælpe dig med en effektiv markedsføringsplan som rammer den helt rigtige målgruppe for dig og din virksomhed.
Få lagt en gratis markedsføringsplan, Book et møde her.