
Tak for din besvarelse
Jysk Fynske Medier er til for dig, og i fællesskab er vi sammen om det lokale erhvervsliv.
Derfor er det vigtigt at understrege, at din feedback og vores fælles involvering er vigtig og medvirkende til, at vi sammen opnår de bedste resultater nu og i fremtiden.
Vi handler på din feedback
Hos Jysk Fynske Medier læser vi alle kundetilfredshedsundersøgelser igennem – hver og en. Vi vil inden for en kort tidsfrist kontakte dig for at få en dialog med dig omkring din oplevelse.
Din feedback giver os en indsigt i hvad vi gør godt, hvad vi skal gøre mere af, og hvor vi kan lære og blive endnu bedre.
Din feedback har blandt andet været med til at skærpe vores købsproces, så udbyttet blev et tydeligere og mere enkelt kundeflow.
”Vi samler på tilfredse kunder. Med din ærlige mening og feedback på vores kundetilfredshedsundersøgelser, hjælper du os godt på vej”
Vil du dele din oplevelse med andre?
For os betyder det meget, at du er med til at gøre vores kundeoplevelser gennemsigtige for andre ligesom dig. Giv din mening til kende på vores Google My Business konto ”Jysk Fynske Medier markedsføring”.
Vi er sikre på, at andre kunder vil sætte stor pris på at få indsigt i netop din oplevelse.
Du må meget gerne skrive dit navn + din virksomheds navn i kommentarfeltet.
Kundeoplevelser i JFM
” Vi kan altid ytre os, hvis der er noget, vi ikke er tilfredse med. Og vi føler i den grad, at har der været noget at tage fat i, er der også taget hånd i hanke med det”.
Lisbeth LJ. optik