
Tak for din besvarelse
Det er vigtigt, at du er tilfreds med vores indsats, og i fællesskab er vi sammen om det lokale erhvervsliv.
Din feedback er medvirkende til, at vi sammen opnår de bedste resultater. Med fælles involvering opnår vi de bedste resultater – nu og i fremtiden.
Vi handler på din feedback
Din feedback nytter! Vi læser alle kundetilfredshedsundersøgelser igennem – hver og en.
Din feedback giver os indsigt i, hvad vi gør godt, hvad vi skal gøre mere af, og hvor vi kan lære og blive endnu bedre.
Din feedback har blandt andet skærpet vores købsproces, så udbyttet blev et tydeligere og mere enkelt kundeflow. Feedbacken har også sat fokus på behovet for en ny produktionsform, hvor du som kunde har mulighed for at tale direkte med en grafiker. I øjeblikket arbejder vi på at afdække vores e-mail kontaktflow til dig som kunde.
”Vi samler på tilfredse kunder. Med din ærlige mening og feedback på vores kundetilfredshedsundersøgelser, hjælper du os godt på vej”
Kundeoplevelser i JFM
”Vi kan altid ytre os, hvis der er noget, vi ikke er tilfredse med. Og vi føler i den grad, at har der været noget at tage fat i, er der også taget hånd i hanke med det”.
Lisbeth LJ. optik