Skil dig ud fra mængden!

Skil dig ud fra mængden!

Hvad gør din virksomhed til noget særligt?

Effektiv markedsføring kræver, at du kender din virksomheds unikke kvaliteter og slår på dem – igen og igen. Vi hjælper dig godt i gang.

Virksomheder har forskellige målsætninger, når de annoncerer. Hvis du netop har åbnet din butik, eller hvis dit firma for nyligt har fået et nyt produkt, så har du brug for at opbygge kendskab.

Men kendskab alene er sjældent nok til at få kunder i butikken. Ofte vil du have behov for at fortælle, hvad der er specielt ved din virksomhed eller dit produkt. Kort sagt: Hvad er forskellen på din virksomhed og dine konkurrenter? Det kalder vi for kvalificeret kendskab.

Bevidstheden om, hvor din virksomhed er henne, er afgørende for, at du skaber det rigtige indhold i din annoncering. Når du har overblik over, hvor din virksomhed er lige nu, hvor den skal hen, og hvad der skal til for at komme i mål, så kan markedsføring for alvor rykke din forretning.

Kommunikationens fyrtårn

I en markedsføringsindsats er det alfa og omega at kende sine unikke kvaliteter.  Det er nøglen til at kommunikere, hvorfor dine kunder lige netop skal vælge dit produkt, din ydelse eller din virksomhed.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag en gratis guide til at identificere din virksomheds unikke kvaliteter.
Hvis du har brug for hjælp til at komme godt fra start, så tilbyder vi din virksomhed gratis sparring til en effektiv markedsføringsplan baseret på dine unikke kvaliteter. Book dit møde her.

Vi skelner mellem tre typer af kvaliteter:

Basale kvaliteter:  Dækker over de grundlæggende kvaliteter, som dine kunder som minimum forventer er på plads og i orden.

Specielle kvaliteter: Udgøres af de fordele, som adskiller dine produkter eller din virksomhed fra de mest gængse konkurrenter.

Unikke kvaliteter: Består i de specielle kvaliteter, som din virksomhed er alene om at repræsentere i markedet, og som er svære at kopiere.

Sådan kickstarter du processen

Opgaven med at finde lige netop din forretnings unikke kvaliteter er sjældent nem. Under alle omstændigheder er det en spændende proces, der sætter en vigtig strategisk proces i gang. Et provokerende spørgsmål, der kan kickstarte processen kan være, hvorfor en kunde overhovedet skal handle hos dig?

Når du har klarlagt din virksomheds unikke kvaliteter, står du med et ideelt udgangspunkt for din fremtidige markedsføring. Næste step er en plan for dækning, timing og frekvens. Det kan du læse mere om i artiklen: Fang dine kunder hvor de er, når de er der…

Brug for hjælp?

Markedsføring kan være en stor mundfuld. Især hvis du har drøntravlt med at skabe gode kundeoplevelser og ikke har tiden til at fordybe dig i markedsføring.

Hvis du har brug for at komme professionelt fra start, så tilbyder vi din virksomhed gratis sparring til en effektiv markedsføringsplan. Book gratis sparring her.

video

Kontakt os Book møde

Kan vi hjælpe?

Vi sidder klar ved telefonen mandag-torsdag fra 8.00-16.00 og fredag fra 08.00-15.30.
Du kan også altid sende os en mail på: markedsfoering@jfmedier.dk – så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Book et møde i dag og få lagt en gratis markedsføringsplan

Navn*
Firma*
CVR nummer*
Arbejdsmail*
Telefon*
Indtast mødeinformationer
Foretrukne dage
Kommentar

Få større effekt af din markedsføring, få styr på dine unikke kvaliteter

Har du helt styr på dine unikke kvaliteter? Altså hvordan du skiller dig ud fra mængden, så kunderne vælger dig fremfor konkurrenten?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få en guide til at skille dig ud fra dine konkurrenter og få flere kunder i ”butikken”.

Indtast dine kontaktoplysninger her*
Fornavn
Efternavn
Virksomhed
Din arbejds e-mail
Jeg accepterer nedenstående samtykke

2 Håndværkere som arbejder med tagkonstruktion

Nyhedsbrevet, der styrker din markedsføring
*Ved tilmelding: Når du samtykker til modtagelse af nyhedsbreve fra Jysk Fynske Medier P/S, accepterer du modtagelse af elektroniske nyhedsbreve, som indeholder nyheder, markedsføringstiltag, konkurrencer samt tilbud om deltagelse i sociale og fagligevents for Jysk Fynske Medie samt udvalgte datterselskaber og egene brands. klik her for en komplet oversigt over udvalgte datterselskaber og brands. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke via linket i bunden af den tilsendte e-mail eller ved henvendelse. Læs vores privatlivs- og cookiepolitik her