Kickstart din virksomhed

Står markedsføring langt nede på din to-do-liste?
Langt de fleste nystartede iværksættere og selvstændige har brug for sparring og rådgivning for at udvikle deres virksomhed. Hvis du kan genkende det, så står vi klar til at hjælpe dig med et stærkt afsæt for markedsføring.
Som iværksætter og selvstændig erhvervsdrivende bidrager du til væksten og udviklingen i det lokale erhvervsliv. Allerede her gør du en vigtig forskel. Og det er vi mange, som takker dig for.
Som nystartet virksomhed er det afgørende at opnå kendskab hos potentielle kunder. Det kræver, at du får styr på: Hvem du er, hvem dine kunder er, og hvordan du kan opnå kendskab hurtigt og effektivt.
Som ny på markedet har du udentvivl drøntravlt med at skabe gode kundeoplevelser og ikke meget tid til at fordybe dig i markedsføring.
Hvis du har brug for at komme professionelt fra start, så tilbyder vi din virksomhed gratis sparring til en effektiv markedsføringsplan.
Book dit møde til en god start her.
Du er en nyhed, og det skal fejres
Åbent hus, reception, rejsegilde, en smagning eller lignende arrangementer er med til at fortælle omverdenen, at din virksomhed findes. Men når skåltalerne er slut, handler det om at opbygge kendskab.
Undersøgelser viser, at 49% af kunderne allerede har taget stilling til, hvem de vil handle hos, før et egentligt købsbehov opstår. En stærk kendskabskampagne og eksekveringsplan vil hjælpe dig med at skabe opmærksomhed omkring din virksomhed, så du bliver en kendt spiller i markedet.
Læs mere om kampagnetyper og en stærk eksekveringsplan her.
Hvad gør din virksomhed til noget særligt?
I en markedsføringsindsats er det alfa og omega at kende sine unikke kvaliteter. Det er nøglen til at kommunikere, hvorfor dine kunder lige netop skal vælge dit produkt, din ydelse eller din virksomhed.
Som nystartet kan det være svært at stille knivskarpt på sine unikke kvaliteter, men der er gode råd at hente. Et godt sted at starte er vores guide, som du modtager kvit og frit, når du tilmelder dig vores nyhedsbrev.
Hvem er dine kunder?
Jo bedre du kender din målgruppe, desto mere præcist kan du ramme med din markedsføring. Et godt kendskab til målgruppen er i sidste ende lig med flere kunder i butikken.
Start med at spørge dig selv: Hvor kommer mine kunder fra? Hvilken aldersgruppe er det typisk? Hvad køber de, hvor meget, og hvor tit? Rækken af spørgsmål er lang og givende, når du vil danne dig et levende billede af dine kunder.
Læs mere i artiklen: Få styr på din målgruppe.
Kom godt fra start
Vi har samlet en række relevante artikler om markedsføring til dig, der er nystartet som iværksætter eller selvstændig erhvervsdrivende.
Her får du listen:
Den bedste start? Få din virksomhed kørt i stilling med den helt rigtige markedsføringsstrategi fra dag 1. Læs mere i artiklen: Markedsføring på abonnement
En stærk marketingplan? Læs mere i artiklen: Find budskabet der virker
Det rigtige medievalg? Læs mere i artiklen: Sådan vælger du de rigtige medier
Den bedste plan for eksekvering? Læs mere i artiklen: Fang dine kunder hvor de er, når de er der
Brug for hjælp?
Vi tilbyder en gratis workshop, der kan kickstarte markedsføringen af din nystartede virksomhed. Book workshop her.