
En sponsoreret artikel på vores nyhedssites
Native Advertising, annoncørbetalt indhold, advertorial – kært barn har mange navne. Uanset, hvad man kalder det, er der en god grund til at snakke om netop native advertising.
Det er én af de annonceringsformer, der er bedst til at folde historien om din virksomhed eller produkt ud – og sikre engagement og forståelse hos læseren. Og netop det kan være svært i et mediebillede, hvor alle konkurrerer om opmærksomhed.
3 gode grunde til at vælge Digital Native
- Native artikler minder om andre artikler i avisen, og giver derfor højere engagement og troværdighed end traditionelle annoncer.
- Indholdet skrives af vores kommercielle journalister, der i samarbejde med dig skræddersyer en god historie.
- Med en artikel i avisen har du rig mulighed for at folde den gode historie om din virksomhed ud.
Om Print Native
Vores kommercielle journalist udarbejder sammen med dig den gode historie om din virksomhed eller produkt. Du får selvfølgelig mulighed for at læse korrektur og komme med endelig godkendelse, inden din artikel går i trykken. Med en godt skrevet artikel af en professionel journalist sikrer vi, at indholdet er interessant for læseren, og samtidig en god annonce og historie om din virksomhed.
Med native får du virkelig mulighed for at fortælle den gode historie om din virksomhed, med plads til at beskrive det, der gør din virksomhed unik. Der er stor konkurrence om kundernes opmærksomhed, og natives helt store fordel er, at den er god til at fastholde læserens opmærksomhed og engagere dem i dit indhold.
Du kan bruge en native til at opbygge kendskab til din virksomhed, eller til indsamling af leads. I forbindelse med en print native er det vigtigt, du finder en avis eller magasin, der når ud til din målgruppe. Det kan være i nichemedier eller tillæg, hvis du har en målgruppe med en bestemt interesse. Det kan også være en lokalavis, hvis din målgruppe er i et bestemt geografisk område.
Priser på produktion
Fordelene ved print native
Med print native får du mulighed for, at nå ud til en bred målgruppe i vores 15 dagblade og 53 ugeaviser. Helt konkret giver annonceformen dig mulighed for at nå ud til samlet 1.592.000 læsere – hvoraf 604.000 af dem befinder sig i dagbladende og de resterende 988.000 befinder sig i ugeaviserne.
Læseren har typisk tid og lyst til at fordybe sig i det indhold, som bliver præsenteret for dem igennem dagblade og ugeaviser. Det gør, at de typisk er mere engageret i indholdet – og dermed også dit budskab.
En native print-artikel vil blive skrevet af en af vores kommercielle journalister, som efter sparring med dig, udarbejder artiklen. På den måde sikre vi, at indholdet kommer til at passe naturligt ind i dagbladet eller ugeavisen – og samtidig har en skarp vinkel, der sætter din virksomhed i spotlyset.

“Native-artiklen i JFMs erhvervsaviser gav os mulighed for at henvende os direkte til erhvervslivet, og det var en gevinst for vores markedsføringsstrategi“
Ja tak, jeg vil gerne vækste min forretning med native
Udfyld formularen, så kontakter vi dig indenfor 48 timer på hverdage.
Pssst… Vidste du, at du nemt og billigt kan opgradere?
Når du har fået produceret din native Print-artikel, er det nemt at opgradere til dens digitale pendant; digital native. Det kan du, fordi indholdet til artiklen allerede er produceret.
Native Print
Helt kort: Native Print
Native Print, som også bliver kaldt annoncørbetalt indhold, er en annonceform, der falder naturligt ind blandt andet indhold i avisen, og ligner en traditionel artikel, men som sætter din virksomhed i fokus. Det kan være igennem en oplysende brandhistorie, eller et portræt af dig og din virksomhed, som får læseren til at danne associationer til din virksomhed, og på den måde huske dig og din virksomhed endnu bedre. Netop dette, stiller dig skarpere i konkurrencen mod dine konkurrenter.
Læseren øger sig engagement
Med native print, får du mulighed for at placere din artikel iblandt vores redaktionelle artikler. Dvs. at din Native Print-artikel bliver publiceret iblandt topprofessionelle artikler, hvilket naturligt vil smitte af på din artikel, og dermed øge troværdigheden overfor dig og din virksomhed. Det afføder en større effekt hos læseren, og dermed et øget engagement.
Native Print er derfor en oplagt mulighed for at øge sin brand awareness overfor potentielle kunder i både dit nær- og fjernmiljø. Der er rig mulighed for at segmentere på tværs af geografiske områder, for at opnå den størst mulige effekt.
Få præsenteret dit budskab i professionelle rammer
Med Native Print har vi en Standardpakke, som inkluderer selve produktionen af din Native Print-artikel. Produktionen indeholder et telefoninterview med dig og journalisten, hvori journalisteren rådgiver dig om vinklen og “den gode historie”. Dernæst modtager du et skriftligt oplæg til godkendelse, hvortil du leverer grafisk materiale til annoncen. Formatet må indeholde op til 4 siders tekst og billeder.
Du har derudover mulighed for at tilføje Fotopakken, som indeholder alt fra Standardpakken, men derudover får du besøg af en professionel fotograf, som tager sig af den visuelle del af din Native Print-artikel. Du får med denne opgradering en topprofessionel artikel.
Opgrader med Digital Native
Ønsker du derudover, at ramme din målgruppe på print såvel som digitalt, har du mulighed for at tilkøbe vores digitale pendant til Native Print; Digital Native.