
Din mening gør en forskel
Vi læser og lytter
Kan det betale sig at give os feedback? Ja, er det korte svar. Vi læser alle kundetilbagemeldinger – hver og en. Vi kontakter dig for en dialog om din oplevelse. Vi slår ørerne ud og lytter, så vi bliver skarpere på at give dig værdi.
Relation med værdi
Når vi hjælper hinanden med at blive dygtigere, skaber vores relationer værdi. Du kender måske udtrykket ”Return of Investment”, men ”Return of involvement” er værd at give noget opmærksomhed. Med involvering investerer vi nemlig i hinandens fremtid.
Vores fokus er konstant at forbedre os. Og du er nøglen til, at det skal lykkes. Derfor opfordrer vi dig til at blive ved med at give inputs.
JFM er til for dig, og i fællesskab er vi sammen om det lokale liv. Derfor er det vigtigt at understrege, at din feedback er vigtig og medvirkende til, at vi opnår de bedste resultater.
Vi samler på tilfredse kunder, og du skal gerne være en af dem. Vores mål er at være din fortrukne mediepartner i dag og i fremtiden.
“Den nye ordrebekræftelse fra JFM giver virkelig et overskueligt overblik over processen og skaber en sikkerhed hos mig som kunde.”
Dorte Hansen, selvstændigVi handler på din feedback
Med udgangspunkt i vores seneste tilbagemeldinger, blev det synligt, at der var et behov for en nem og overskuelig dialog og proces i forbindelse med køb og produktion af annoncer. Der var et behov for tips til en effektiv annoncering samt tydelig og enkel vejledning igennem processen. Det gjorde vi noget ved!
Din feedback nu og i fremtiden
Tilbagemeldingerne på vores kundetilfredshedsundersøgelser skærpede vores købsproces, og udbyttet blev et tydeligere og mere enkelt kundeflow.
Vi skal blive ved med at forbedre os og tilpasse os fremtiden, og du er en vigtig del i den proces!
Fortæl os hvad du savner, og hvor vi kan blive bedre? Vi sætter stor pris på din hjælp!