
Den gode kundeoplevelse i Jysk Fynske Medier
Mennesker er forskellige og har forskellige forventninger til, hvad der er god kundeservice. Vi har fokus på dig og din forretning – ikke kun ét sted, men alle steder i forretningen. Vi ønsker at forstå dig og få skabt den gode relation.
Du skal føle dig set og hørt. Derfor er det helt essentielt, at vi løbende lytter til din feedback, agerer og lærer af det. Vores mål er, at du får den bedste oplevelse.
” Det har været rigtig positivt at arbejde sammen med en medierådgiver, som har været helt åben og meget parat til at finde ud af, hvad det er der virker”
Lisbeth, Sydfyns Fri FagskoleVi har arbejdet struktureret med kundeoplevelser siden 2018. Vi ville forstå, hvorfor vi tabte nogle kunder og have indsigt i, hvad der skaber værdi for vores tilfredse kunder. Vi ønsker at tage ansvar for vores indsatser og se dine behov. Vi ved, at din tilfredshed og vores medieløsninger er afgørende for, hvor længe vi er din foretrukne mediepartner.
3 annoncører sætter ord på deres oplevelser

Modtager du vores nyhedsbrev?
Er du 100-meter-mester i dine unikke kvaliteter? Det er nøglen til annoncering, der virker!
Når du fortæller om dine unikke kvaliteter, ved dine kunder, hvorfor de skal vælge lige præcis dig.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få guiden, der gør dig til 100-meter-mester i dine unikke kvaliteter…
Tilmeld dig her