
Kundecases
Sølvbjerg Shoes – fik designet nye annoncer med en grafiker
Med “Dialog produktion” fik Sølvbjerg Shoes redesignet deres annoncer – de trængte til at prøve et nyt design og udtryk.
Læs mere herBacher Amagerbro – lokal markedsføring gav travleste dag i 10 år
Bacher fejrede 125-års jubilæum og havde den travleste dag i 10 år!
Læs mere herJ.C.A Multiservice APS – en ny hjemmeside
Førhen havde J.C.A Mulitservice ikke en hjemmeside men de synes, at det var et vigtigt skridt for dem at få en hjemmeside, så de var synlige på nettet.
Læs mere herABC Lavpris – det rette lokale medie mix
“En markedsføringsplan er nøglen til god markedsføring” Sådan siger ABC Lavpris om deres markedsføring.
Læs mere herRestaurant Unico – deal-konceptet giver nye middagsgæster
Læs her, hvordan Restaurant Unico har øget sin omsætning og brandkendskab vha. sit samarbejde med Deal.dk A/S.
Læs mere herLilly’s Corner – øget kendskab og kundeloyalitet med Adsolute
Hvordan håndterer man at tage en webshop fra tæt på 0 i udgangspunktet til at blive en levedygtig forretning?
Læs mere herEsbjerg Golfklub – målrettet annoncering med målbare resultater
Med et ønske om at tiltrække flere medlemmer, valgte Esbjerg Golfklub at annoncere målrettet igennem Adsolute.
Læs mere herFORM Køkken – fik øget kendskabsgraden med den rette medieplan
Som nystartet virksomhed, var det vigtigt for FORM køkken at få skabt et godt kendskab. Det lykkes med effektiv annoncering.
Læs mere herSydtrafik – radiokampagner gav flere passagerer
Sydtrafik havde behov for, at flere brugte busserne hjem fra julefesterne, så de lavede en effektiv radiokampagne på tværs af de lokale radiostationer.
Læs mere herDanske Hoteller – print-annoncering med mærkbare resultater
Med deres 8 hoteller fordelt i hele landet, har det været væsentligt at ramme den rigtige målgruppe med deres markedsføring.
Læs mere herSJ Teknik – fik øget kendskab med radioreklamer
Arne Schmidt Jensen, indehaver af SJ Teknik Park og Have, har med stor succes anvendt lyd som en primær del af sin markedsføring.
Læs mere herVVS Comfort – print-annoncering gav øget kendskab
VVS Comfort fik øget deres kendskabsgrad med 33% efter målrettet og effektiv annoncering.
Læs mere herViborg Helsepraktik – ny markedsføringsplan gav store resultater
Ved at sætte sin markedsføring i system, sikrede Viborg Helsepraktik sig stort udbytte af deres markedsføring.
Læs mere herRyslinge Tagdækning – bedre medieplanlægning gav konkrete henvendelser
En meget sporadisk markedsføring blev ændret til en struktureret tilgang. Det har skabt gode resultater for Ryslinge Tagdækning.
Læs mere herArkitektfirmaet Give Huset – fik en alt-i-en-løsning med GROW
Arkitektfirmaet Give Huset havde behov for at målrette deres annoncering efter de rigtige kunder.
Læs mere herCaViThe – lokal markedsføring gav flere kunder i butikken
CaViThe ønskede at vækste men vidste ikke hvordan, de skulle bære sig ad. De allierede sig med Jysk Fynske Medier og skabte stærke resultater.
Læs mere herKoppenbjerg Emballage – annoncering vækstede virksomheden
Hvordan går man fra en lidt henslumrende virksomhed til at vækste kraftigt? Koppenbjerg Emballage skabte stærke resultater med kontinuerlig markedsføring.
Læs mere herPosthuset Esbjerg – bred pallette af print annoncering gav mere synlighed
Posthuset i Esbjerg havde stor usikkerhed, på hvordan de kunne ramme de rette personer med deres markedsføring.
Læs mere herSpar i Viborg – fik større omsætning med effektiv annoncering
Bo Vestergaard fra Spar i Viborg havde et mål om højere omsætning. Et mål han har nået med en effektiv markedsføringsplan.
Læs mere herRene’s Autoopretning – vækstede 50% med effektiv annoncering
“Jeg var meget skeptisk, men jeg må indrømme at vi er vækstet med over 50%” Sådan fortæller Rene H. Hansen, ejer af Renes Autoopretning.
Læs mere herCJ Montage – satsede på markedsføring og vækstede fra 1 til 12 mand
“Enten skulle jeg lukke, ellers skulle jeg reklamere lidt for mig selv”. Det valg stod CJ Montage med. Nu er de vækstet fra én til tolv mand.
Læs mere herRavn & Olsen Advokater – lokale medier gav flere kunder
Målet var en større kendskabsgrad og det fik Ravn og Olsen Advokater med flere kunder fra både Horsens og Vejle.
Læs mere herFemina – kontinuerlig markedsføring gav vækst
Butiksdrift og markedsføring er to tidskrævende arbejdsområder. Efter samarbejde med Jysk Fynske Medier, kan Femina nu koncentrere sig om deres butik, samtidig med at deres markedsføring skaber vækst.
Læs mere herECH Park – konferencecenter og hotel
Patricia Wojtysak ved at en stærk markedsføringsplan har afgørende betydning effekten en plan som lægges i et godt samarbejde.
Læs mere her