
Styr(k) din synlighed på Facebook…
…og nå ud til din målgruppe
Når du annoncerer generisk på Facebook – altså, den slags opslag som ikke koster dig noget, mister du synlighed.
Selv med mange følgere på din virksomheds facebookside, bliver kun få eksponeret for dine opslag. Faktisk er det typisk kun 20% af dine følgere, som ser dine opslag. Og det er nærmest sikkert, at dine opslag ikke bliver eksponeret for nye potentielle følgere og kunder.
Med Social Display sikrer du dig selv mest mulig synlighed. Både til dine nuværende kunder, og i lige så høj grad til dine potentielle kunder.
Så hvordan fungerer det?
Med dit unikke hashtag #socialdisplay i dit facebookopslag på din virksomheds Facebookside, når du ud til en større målgruppe med flere visninger.
Med dit unikke hashtag vil dit opslag agere som en annonce, og vil få placering på de største nyheds- og nichesites i dit lokalområde – og vises for de helt rigtige kunder – helt automatisk!
Du styrer derfor helt selv, hvilke tilbud eller budskaber du vil køre på din Social Display kampagne. Dermed opnår du langt flere målrettede visninger på din annonce, end du normalt ville få på Facebook.
Når det vigtigste er at blive husket…
Synlighed med passende interval giver dig en fordel i forhold til dine konkurrenter. Det opbygger kendskab, og flytter dig til at være top-of-mind.
Timing er alt. Husk på, at alle kunder ikke er i markedet for at handle non stop. I det øjeblik de beslutter sig for at handle, høster du fordelen ved at være top-of-mind.
I 49% af tilfældene har forbrugeren besluttet sig for, hvor de ønsker at handle. De resterende 51% vælger typisk mellem 2-3 udbydere. Du kender det sikkert selv! Man har en tendens til at vælge en leverandør eller butik, man allerede har et kendskab til.
Skal vi tales ved?
Er du klar til at få endnu mere opmærksomhed?
Og kunne du tænke dig at vide, hvad Social Display kan gøre for dig og din virksomhed?
*Jysk Fynske Medier egne sites og de 150 største site i Danmark.