
En sponsoreret artikel på vores nyhedssites
Native Advertising er et stærkt annonceprodukt, der gør det muligt at promovere produkter eller services på en måde, der opleves som relevant for læseren. Med Native Advertising får du bragt dit budskab i en artikel skrevet af en kommerciel journalist, som følger tone og stil på JFM’s nyhedssites. Dermed bliver annoncen en del af den samlede oplevelse for læseren, hvilket øger engagementet og gør det mere sandsynligt, at de konverterer.
Typisk bliver læsere af Native Advertising påvirket i højere grad end af traditionel annoncering, da de gennem en længere artikel skaber højere forståelse for budskabet.
3 gode grunde til at vælge Digital Native
- Native Advertising er designet til at se ud som om, det er en del af nyhedssitet, hvilket gør det mere troværdigt end traditionel annoncering
- Native Advertising får dit budskab udbredt til en målrettet engageret målgruppe
- Med Native Advertising har du bedre mulighed for at kommunikere relevante USP’er for jeres produkter og services
Om Digital Native
I samarbejde med vores kommercielle journalister udvælges den gode historie som artiklen skal handle om. Før den publiceres godkendes den selvfølgelig af dig. På den måde sikrer vi, det er god annoncering for dig, og at det er spændende og relevant indhold for læserne.
Hvis du vil have en effektiv annonceringsstrategi, der øger engagementet, øger ROI og giver dig mulighed for at nå ud til de rigtige målgrupper, bør du vælge Native Advertising.
Med Native Advertising har du en unik mulighed for at bringe din historie i en længere kommerciel artikel, med plads til at præsentere dit budskab. Annonceringsformen sikrer dig, at budskabet bliver formidlet korrekt, og at målgruppen engagere sig med det.
Opgrader din Native Advertising
Du har mulighed for at opgradere din Native Advertising med vores to tilkøbsprodukter; Native Boost og Native Lead. De to tilkøbsprodukter kan hver især optimere din eksisterende Native Advertising, og er derfor et optimalt værktøj, hvis du ønsker at få det maksimale ud af din markedsføring. Men hvad er Native Boost og Native Lead?
- Native Boost: Boost din Native-artikel med bannervisninger målrettet et specifikt publikum på Danmarks 150 største nyheds- og nichesites.
- Native Lead: Skaf brandvarme leads ved at integrere et klikbart billede i din Native-artikel, der linker til din lead-formular på dit eget site, og giv dine kunder mulighed for at ”handle” i beslutningsøjeblikket!
Du kan læse mere om Native Advertising, Native Boost og Native Lead lige herunder.
Pssst… Vidste du, at du nemt og billigt kan opgradere?
Når du har fået produceret din digitale native artikel, er det nemt at opgradere til dens pendant på print – nemlig en native i avisen. Det kan du, fordi indholdet til artiklen allerede er produceret.
Ja tak, jeg vil gerne vækste min forretning med native
Udfyld formularen, så kontakter vi dig indenfor 48 timer på hverdage.
Digital native
Helt kort: Native
Native, også kaldet annoncørbetalt indhold, sætter fokus på den gode historie om en given virksomhed eller et produkt. Native minder i udtryk om redaktionelle artikler, og kan eksponeres på print, online og radio, men er tydeligt deklareret som ’annoncørbetalt indhold. Indholdet skrives af eksterne journalister, der efter sparring med dig, udarbejder teksten.
Native er, kort sagt, betalt indhold, der passer naturligt ind i det medie, det udkommer i, hvilket har markant større virkning end traditionelle annoncer.
Udnyt et øget engagement
Med Native kan din annonceartikel placeres på udvalgte steder og blandt vores redaktionelle artikler på vores nyhedssites. Det betyder, at din artikel bliver publiceret i professionelle rammer, og det øger troværdigheden af dit indhold overfor læseren. Den øgede troværdighed skyldes, at Native er designet til at passe ind i et givent nyhedssites stil og indhold, hvilket øger relevansen for læseren. Annonce-artiklerne er typisk også mere ”accepterede” end bannerreklamerne. Med Native har du et godt værktøj til at øge engagementet blandt læserne eller til generelt at øge brand awareness ift. din virksomhed.
Præsenter din virksomheds budskab i optimale rammer
Native Advertising er kerneproduktet. Dertil kan du tilkøbe to produkter; Native Boost og Native Lead. Derfor tilbydes Native som en pakkeløsning, med mulighed for tilkøb.
Native Advertising er hovedproduktet
Med Native får du mulighed for at bringe din unikke historie eller budskab i en kommerciel artikel, der er skrevet af en journalist. Med Native Advertising henvender du dig til en engageret målgruppe i en professionel sammenhæng på vores nyhedssites. Og her er der plads til at kommunikere dine relevante USP’er for jeres produkter og services.
Og nu til vores to tilkøbsprodukter; Native Boost og Native Lead. Med Native Boost booster du din Native-artikel med bannervisninger målrettet et specifikt publikum på Danmarks største nyheds- og nichesites.
Med Native Lead kan du skaffe brandvarme leads, da vi integrerer et klikbart billede i din Native-artikel, som linker til din lead-formular på dit eget site. Med Native Lead giver vi kunderne mulighed for at ”handle” i beslutningsprocessen.