
Nå ud til dine kunder med dit budskab
Med displayannoncering på JFM’s egne sites, har du mulighed for at skabe synlighed for din virksomhed eller produkt lokalt, regionalt eller nationalt. Samtidig kan vi målrette din annonce, så du er sikker på, du rammer lige præcis din målgruppe, som i sidste ende kan give kunder i butikken via besøg på website eller fysisk i butik.
Der er mulighed for at køre displayannoncering på vores dagbladesites og alle vores ugeaviser. Du kan derfor helt selv bestemme, hvilke nyhedssites du gerne vil have, din annonce kører på.
3 grunde til at vælge display annoncering
- Du kan segmentere, så din annonce kun bliver set af potentielle kunder
- Du kan skalere dine kampagner efter behov
- Du får adgang til displayannoncering på 15 dagblade og 61 ugeaviser
Om Display annoncering
Med display annoncering køber du adgang til at reklamere på JFMs nyheds- og nichesites. Det betyder med andre ord, at du får adgang til at annoncere på nogle af Danmarks mest besøgtes sites. Display annoncering er dermed en let måde at øge kendskabsgraden af din forretning.
Med adgang til display annoncering kan du segmentere ud fra parametre som geografi, køn, alder, interesser eller adfærd, hvilket giver dig mulighed for at ramme din målgruppe lige der, hvor den befinder sig.
Med display kan du skalére din kampagne efter behov. Det betyder, at du kan bestemme, hvor specifik din annoncering skal være, og hvilken målgruppe du vil ramme – enten lokalt eller nationalt. Hos JFM tager vi dig i hånden gennem hele processen.
Hvad siger vores kunder?
Ja tak, jeg vil gerne vækste min forretning med Display
Udfyld formularen, så kontakter vi dig indenfor 48 timer på hverdage.
Display annoncering
Helt kort: Display annoncering
Display annoncering – eller digital bannerannoncering – giver dig mulighed for at fange forbrugernes opmærksomhed på tværs af 150 af Danmarks største nyheds- og nichesites.
Den troværdighed brugerne har til Danmarks største nyheds- og nichesites smitter af på dine bannere – og dermed din forretning og dine budskaber.
Nå ud til flere potentielle kunder og forøg din ”return-on-investment” (ROI)
Med skalering og segmentering af dine kampagner bliver ”du” set af interesserede kunder – og dermed potentielle kunder. Det, kombineret med høj troværdighed, øger din ”return-on-investment”.
Vi tager dig i hånden gennem hele processen. Fra start af samarbejdet definerer vi sammen din annoncering ift. parametre som geografi, køn, alder, interesser og adfærd.
Defineringen er vigtig, fordi det giver mulighed for at præcisere din målgruppe, hvilket giver den største return-on-investment (ROI).
Og du er selvfølgelig også med inde over annonceproduktionen, hvor dine bannere tilpasses dine behov og ønsker.
Når bannerne er godkendte ”slippes de løs” på de 150 største danske nyheds- og nichesites – eller konkrete udvalgte af dem – alt efter din annoncerings segmentering og målgruppevalg.
Tilpas din annoncering så du opnår maksimal effekt
Display annoncering tilpasses dine behov og ønsker. Det sker allerede i annonceproduktionen, hvor du kan vælge mellem 3 muligheder for materialeproduktion.
Det kan f.eks. ske igennem Skabelonproduktion. Lad dig inspirere og vælg mellem nogle allerede udformede skabeloner – og du kan vælge mellem enten brandingskabeloner eller tilbudsskabeloner, så du kan få opfyldt konkrete ønsker til annonceringen.
Ved valg af Bruger produktion, er du den erfarne annoncør, der måske allerede har noget materiale til rådighed.
Dialog produktion er til dig, der sammen med en grafiker skræddersyr din Display annoncering, så du får flest tilpasningsmuligheder.
Display annoncering har faste formater, og du har mulighed for at vælge mellem prædefinerede størrelser. Formaterne giver dine annoncer mulighed for at udnytte potentialet på forskellige platforme.