Kundecases

Sølvbjerg Shoes – fik designet nye annoncer med en grafiker
Sølvbjerg Shoes – fik designet nye annoncer med en grafiker

Med “Dialog produktion” fik Sølvbjerg Shoes redesignet deres annoncer – de trængte til at prøve et nyt design og udtryk.

Læs mere her
ABC Lavpris – det rette lokale medie mix
ABC Lavpris – det rette lokale medie mix

“En markedsføringsplan er nøglen til god markedsføring” Sådan siger ABC Lavpris om deres markedsføring.

Læs mere her
J.C.A Multiservice APS – en ny hjemmeside
J.C.A Multiservice APS – en ny hjemmeside

Førhen havde J.C.A Mulitservice ikke en hjemmeside, men synes det var et vigtigt skridt for dem at få en hjemmeside, så de var synlige på nettet.

Læs mere her
Restaurant Unico – deal-konceptet giver nye middagsgæster
Restaurant Unico – deal-konceptet giver nye middagsgæster

Læs her, hvordan Restaurant Unico har øget sin omsætning og brandkendskab vha. sit samarbejde med Deal.dk A/S.

Læs mere her
Lilly’s Corner – øget kendskab og kundeloyalitet med Adsolute
Lilly’s Corner – øget kendskab og kundeloyalitet med Adsolute

Hvordan håndterer man at tage en webshop fra tæt på 0 i udgangspunktet, til at blive en levedygtig forretning?

Læs mere her
Esbjerg Golfklub – målrettet annoncering med målbare resultater
Esbjerg Golfklub – målrettet annoncering med målbare resultater

Med et ønske om at tiltrække flere medlemmer, valgte Esbjerg Golfklub at annoncere målrettet igennem Adsolute.

Læs mere her
FORM Køkken – fik øget kendskabsgraden med den rette medieplan
FORM Køkken – fik øget kendskabsgraden med den rette medieplan

Som nystartet virksomhed, var det vigtigt for FORM køkken, at få skabt et godt kendskab. Det lykkes med effektiv annoncering.

Læs mere her
Sydtrafik – radiokampagner gav flere passagerer
Sydtrafik – radiokampagner gav flere passagerer

Sydtrafik havde behov for, at flere brugte busserne hjem fra julefesterne, så de lavede en effektiv radiokampagne på tværs af de lokale radiostationer.

Læs mere her
Danske Hoteller – print-annoncering med mærkbare resultater
Danske Hoteller – print-annoncering med mærkbare resultater

Med deres 8 hoteller fordelt i hele landet, har det været væsentligt at ramme den rigtige målgruppe med deres markedsføring.

Læs mere her
SJ Teknik – fik øget kendskab med radioreklamer
SJ Teknik – fik øget kendskab med radioreklamer

Arne Schmidt Jensen, indehaver af SJ Teknik Park og Have, har med stor succes anvendt lyd som en primær del af sin markedsføring.

Læs mere her
Varebil-Leasing – sådan forblev de øverst i Google
Varebil-Leasing – sådan forblev de øverst i Google

Varebil-Leasing havde egentlig meget godt styr på deres website og google ranking. De ville dog gerne forblive i toppen af google søgninger. De ønskede ganske enkelt at forblive på side 1.

Læs mere her
VVS Comfort – print-annoncering gav øget kendskab
VVS Comfort – print-annoncering gav øget kendskab

VVS Comfort fik øget deres kendskabsgrad med 33% efter målrettet og effektiv annoncering.

Læs mere her
Viborg Helsepraktik – ny markedsføringsplan gav store resultater
Viborg Helsepraktik – ny markedsføringsplan gav store resultater

Ved at sætte sin markedsføring i system, sikrede Viborg Helsepraktik sig stort udbytte af deres markedsføring.

Læs mere her
Ryslinge Tagdækning – bedre medieplanlægning gav konkrete henvendelser
Ryslinge Tagdækning – bedre medieplanlægning gav konkrete henvendelser

En meget sporadisk markedsføring blev ændret til en struktureret tilgang. Det har skabt gode resultater for Ryslinge Tagdækning.

Læs mere her
Arkitektfirmaet Give Huset – fik en alt-i-en-løsning med GROW
Arkitektfirmaet Give Huset – fik en alt-i-en-løsning med GROW

Arkitektfirmaet Give Huset havde behov for at målrette deres annoncering, efter de rigtige kunder.

Læs mere her
CaViThe – lokal markedsføring gav flere kunder i butikken
CaViThe – lokal markedsføring gav flere kunder i butikken

CaViThe ønskede at vækste, med vidste ikke hvordan de skulle bære sig an. De allierede sig med Jysk Fynske Medier og skabte stærke resultater.

Læs mere her
Koppenbjerg Emballage – annoncering vækstede virksomheden
Koppenbjerg Emballage – annoncering vækstede virksomheden

Hvordan går man fra en lidt henslumrende virksomhed, til at vækste kraftigt? Koppenbjerg Emballage skabte stærke resultater med kontinuerlig markedsføring.

Læs mere her
Posthuset Esbjerg – bred pallette af print annoncering gav mere synlighed
Posthuset Esbjerg – bred pallette af print annoncering gav mere synlighed

Posthuset i Esbjerg havde stor usikkerhed, på hvordan de kunne ramme de rette personer med deres markedsføring.

Læs mere her
Spar i Viborg – fik større omsætning med effektiv annoncering
Spar i Viborg – fik større omsætning med effektiv annoncering

Bo Vestergaard fra Spar i Viborg havde et mål om højere omsætning. Et mål han har nået med en effektiv markedsføringsplan.

Læs mere her
Rene’s Autoopretning – vækstede 50% med effektiv annoncering
Rene’s Autoopretning – vækstede 50% med effektiv annoncering

“Jeg var meget skeptisk, men jeg må indrømme at vi er vækstet med over 50%” Sådan fortæller Rene H. Hansen, ejer af Renes Autoopretning.

Læs mere her
CJ Montage – satsede på markedsføring og vækstede fra 1 til 12 mand
CJ Montage – satsede på markedsføring og vækstede fra 1 til 12 mand

“Enten skulle jeg lukke, ellers skulle jeg reklamere lidt for mig selv”. Det valg stod CJ Montage med. Nu er de vækstet fra én til tolv mand.

Læs mere her
Ravn & Olsen Advokater – lokale medier gav flere kunder
Ravn & Olsen Advokater – lokale medier gav flere kunder

Målet var en større kendskabsgrad og det fik Ravn og Olsen Advokater med flere kunder fra både Horsens og Vejle.

Læs mere her
Femina – kontinuerlig markedsføring gav vækst
Femina – kontinuerlig markedsføring gav vækst

Butiksdrift og markedsføring er to tidskrævende arbejdsområder. Efter samarbejde med Jysk Fynske Medier, kan Femina nu koncentrere sig om deres butik, samtidig med at deres markedsføring skaber vækst.

Læs mere her
ECH Park – konferencecenter og hotel
ECH Park – konferencecenter og hotel

Patricia Wojtysak ved at en stærk markedsføringsplan har afgørende betydning effekten en plan som lægges i et godt samarbejde.

Læs mere her
Kontakt os Book møde Nyhedsbrev

Kan vi hjælpe?

Skal vi hjælpe dig godt i gang med din markedsføring?

Ring op eller send en mail, vi sidder klar til at hjælpe dig.

Mediernes styrker

Book et møde i dag og få lagt en gratis markedsføringsplan

Navn*
Firma*
CVR nummer*
Arbejdsmail*
Telefon*
Fire forretningsfolk planlægger markedsføring på kontor
Indtast mødeinformationer
Foretrukne dage
Kommentar

Få større effekt af din markedsføring, få styr på dine unikke kvaliteter

Har du helt styr på dine unikke kvaliteter? Altså hvordan du skiller dig ud fra mængden, så kunderne vælger dig fremfor konkurrenten?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få en guide til at skille dig ud fra dine konkurrenter og få flere kunder i ”butikken”.

Indtast dine kontaktoplysninger her*
Fornavn
Efternavn
Virksomhed
Din arbejds e-mail
Jeg accepterer nedenstående samtykke

2 Håndværkere som arbejder med tagkonstruktion

Nyhedsbrevet, der styrker din markedsføring
*Ved tilmelding: Når du samtykker til modtagelse af nyhedsbreve fra Jysk Fynske Medier P/S, accepterer du modtagelse af elektroniske nyhedsbreve, som indeholder nyheder, markedsføringstiltag, konkurrencer samt tilbud om deltagelse i sociale og fagligevents for Jysk Fynske Medie samt udvalgte datterselskaber og egene brands. klik her for en komplet oversigt over udvalgte datterselskaber og brands. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke via linket i bunden af den tilsendte e-mail eller ved henvendelse. Læs vores privatlivs- og cookiepolitik her