
Du er kun et skridt fra din effektive markedsføringsplan
Okay, halvandet skridt måske…
… Udfyld denne form, så kontakter vi dig inden for 48 timer.
Men hvorfor skal du egentlig have en plan?
Det skal du, fordi medielandskabet hele tiden ændrer sig. Det kan være svært at holde sig opdateret. Så hvordan sikrer man sig ellers at annoncere der, hvor det rent faktisk giver mening?
Du behøver faktisk slet ikke selv holde dig opdateret. Det skal vi nok klare for dig. Vi sørger også for at justere din kampagne løbende, så du er sikker på, at alt er så effektivt som muligt.
Kort sagt. Du kan fokusere på din forretning. Imens sikrer vi, at din markedsføring er up-to-date, samtidig med at vi er i kontinuerlig dialog med dig.
Så er du parat til at øge din synlighed? Er du parat til at få flere og mere loyale kunder? Er du parat til at få en markedsføringsplan, som skaber resultater?
Beslutningen om, hvilke platforme der skal bruges
Aviser, Facebook, Google, Radio og listen fortsætter. Der er rigeligt af kanaler at vælge imellem, når det kommer til markedsføring.
De mange kanaler gør også, at det kan være en udfordring at vælge, hvilke du skal bruge.
Vælger du de forkerte, vil resultaterne med sandsynlighed også udeblive. Dermed risikerer du at spilde dit markedsføringsbudget.
Men du kan være helt rolig. Vi kender dem. Vi ved, hvordan, du kombinerer dem allermest effektivt. Og vi ved hvordan, du får allermest effekt ud af dit markedsføringsbudget.
Så hvordan vælger du de rigtige kanaler?
Hvor befinder dine kunder sig? Og hvor har du mulighed for at få dem engageret i dine annoncer?
Det er 2 spørgsmål, som du som hovedregel skal stille dig selv, når du vælger kanaler til din markedsføring. For dér hvor de befinder sig, er der hvor du skal annoncere.
Lytter de til Radio, skal du annoncere der. Befinder de sig i den lokale sportshal, giver det god mening at annoncere der. Og læser de det lokale dagblad, vil en annonce her, som regel give god effekt.
Tit befinder dine kunder sig på flere kanaler. Derfor er det ofte en god idé at sprede din annoncering ud på flere kanaler.
Skal du også udnytte vores viden til at vælge de rigtige kanaler og medier?
Er du usikker, på hvor de befinder sig?
Bare rolig. Vi kender dine lokale kunder, og vi ved hvilke medier de typisk bruger.
Din virksomhed og din viden er unik. Tænk på hvor dygtig du er, til det du laver i din forretning. Du er ekspert indenfor lige præcis dit område.
Det samme er vi, når det kommer til viden om de kunder, som du gerne vil i kontakt med.
Det betyder, at du med god ro i maven kan stole på, at dine budskaber kommer ud til de helt rigtige personer. De personer som har størst tilbøjelighed til at handle hos dig.
Mål dine annoncers effekt
Du har gættet det. Vi kan også hjælpe dig her.
Når du annoncerer, er det vigtigt at du måler resultaterne, uanset hvilken kanal det er på.
Afhængigt af målet med din kampagne, er der forskellige måder du kan følge dine resultater på.
Er dit mål at sælge mere i en given periode, vil din omsætning være en god indikator for succesen af kampagnen. Du skal dog altid huske at have din investering i annoncering i tankerne.
For stiger din omsætning mindre, end hvad du har annonceret for, har din kampagne måske ikke været så succesfuld. I hvert fald på den korte bane. Men det kan dog være, at din generelle kendskabsgrad er øget.
Og er dit mål netop større kendskabsgrad, kan det være en idé at bruge besøgende på dit website som udgangspunkt for evaluering. Stiger dit antal af besøgende, er det en god indikator for, at du får større kendskab.
Kigger du efter, hvor din trafik til hjemmesiden kommer fra. Og er dine organiske besøgende steget, er det en endnu bedre indikator, for at din kendskabsgrad er steget.
Men husk. Der er mange flere måder, at du kan måle din annoncering på.
Hvilke er de rigtige for dig? Det tager vi en snak om.
Er du stadig i tvivl om den rigtige markedsføringsplan?
Synes du, at det er svært at finde rundt i junglen af medier, målgrupper, effektmåling og alle de andre ting, du skal have styr på i din markedsføring?
Book et møde med din lokale medierådgiver.
Sammen laver vi en skræddersyet markedsføringsplan, som markedsfører din virksomhed, lige præcis som du ønsker det.
Skal du have ekstra meget ud af din markedsføring, skal du kombinere medier på tværs.
Når du vælger det rette mix af medier, vil din annoncering nemlig dukke op dér, hvor din målgruppe er. Så både ser og hører de dig på flere forskellige platforme. Og der er altså større sandsynlighed for, at de handler hos dig, hvis de kender dig.
Hvornår skal du have din markedsføringsplan?
Udfyld nedenstående og vi kontakter dig hurtigst muligt. Så kan du udnytte vores viden til at vækste din virksomhed.