
Særtilbud på native-pakker
Native eller sponsoreret indhold – er annoncering, der imiterer sine omgivelser, og falder naturligt ind blandt artikler eller andre former for redaktionelt indhold.
I avisen vil det være en kommerciel artikel om din virksomhed, der minder om en nyhedsartikel i indhold og form. I den digitale udgave er det en nyhedshistorier, med link ind til den fulde sponsorerede artikel om din virksomhed på nyhedssitet. På den måde falder native artiklen ind blandt de andre nyhedshistorier, men altid markeret som sponsoreret indhold, så læseren ikke er i tvivl. Du kan se et eksempel på en native her.
Tilbuddet gælder kun fra d. 23/5-2023 – 16/6-2023.
Native tilbudspakker:
Mere tillid og større købsintention
Native-artikler har den klare fordel, at de indgår som en naturlig del af indholdet på siden, og er derfor bedre til at engagere brugerne end for eksempel traditionel bannerannoncering.
Undersøgelser viser også at 68% af kunderne har mere tillid til Native annoncer sammenlignet med for eksempel sociale medier. Derudover er der målt 18% højere købsintention blandt folk der har set en Native – sammenlignet med traditionel bannerannoncering.

68% af forbrugerne har mere tillid til Native artikler end annoncering på sociale medier

18% højere købsintention på Native sammenlignet bannerannoncer
Ja tak, jeg vil gerne høre mere om Native advertising
Udfyld formularen, så kontakter vi dig indenfor 48 timer på hverdage.