Hvis markedsføring var en sport, ville du så søge råd hos en træner?

Hvis markedsføring var en sport, ville du så søge råd hos en træner?

En golfspiller slår ikke hole-in-one hver gang. Men med tiden bliver der længere mellem forbi’erne. Ikke kun fordi han øver sig, men fordi han evaluerer.

Ligesom verdens bedste fodboldhold konstant analyserer på deres taktik og strategier. Hvad har virket, og hvad har ikke? Hvor skal vi justere og optimere?

Måske gør du det allerede kontinuerligt. Holder dialog og sparrer med din lokale medierådgiver. Det er en stor fordel for dig, og giver dig de bedste betingelser for at lykkes med din markedsføring.

Ved at afsætte tid på den slags spørgsmål, kan du opnå fremdrift og forbedringer og droppe de (markedsførings-)indsatser, der ikke gav pote.

Nok er markedsføring ikke en officiel sportsgren, men det er alt andet lige en kamp om kunder og opmærksomhed.

Og det er her, din medierådgiver kan hjælpe dig. Eller rettere, din markedsføringstræner.

Din medierådgiver fra Jysk Fynske Medier er

  • en sparringspartner med kendskab til dit lokale marked og dine annonceringsmuligheder
  • en specialist i at planlægge markedsføringen for små og mellemstore virksomheder
  • et menneske, der står til din rådighed med tæt sparring og en ambition om at hjælpe din forretning til vækst
  • opdateret på tendenser og annonceringsmuligheder

 

Gør som mere end 6.000 andre virksomheder, og få…

…konkrete og brugbare tips & tricks til din markedsføring

…den nyeste viden indenfor forbrugertrends og markedsføringstendenser

…tips til din forretning og indsigt i de mange muligheder, som du har i medieverdenen

Tilmeld dig vores nyhedsbrev lige her.


 

Er du klar på et tæt samarbejde?

Optimalt vil du komme til at have en del dialog med din medierådgiver. Det er ikke et udslag for, at der er meget, der skal ændres fundamentalt i din markedsføring, eller at du er galt afmarcheret.

Men vi mener, at hyppige målinger, evaluering og dialog er vejen til et stærkt samarbejde. Som er det fundament, de bedste resultater skal bygges på. Og med de bedste resultater, giver du dig selv de bedste forudsætninger for at vækste din forretning.

Et kort, givende samarbejde eller et årelangt partnerskab

En medierådgiver kan være en langvarig sparringspartner. En fast partner, som kender dig og din virksomhed, og som løbende hjælper med din markedsføring. Eller det kan være et kort og konkret samarbejde, der kickstarter din markedsføring i den rigtige retning, hvorefter du selv tager over.

Det er op til dig og dine behov, og det taler vi om.

Har vi vækket din lyst til at vinde terræn i markedsføringskampen?

Så tøv ikke med at tage fat i din lokale medierådgiver.

Din rådgiver er her for at hjælpe dig med at skabe vækst, større kendskabsgrad eller kommunikere din virksomheds unikke kvaliteter. Valget er dit.

video

Skal vi hjælpe dig med at vækste?

Er det tid til servicetjek af din markedsføring?
Har du spørgsmål eller brug for sparring og rådgivning?

Du kan altid skrive til os her.

Vi står altid klar til at hjælpe dig og din virksomhed.

Kontakt os Book møde Nyhedsbrev

Kan vi hjælpe?

Skal vi hjælpe dig godt i gang med din markedsføring?

Ring op eller send en mail, vi sidder klar til at hjælpe dig.

Mediernes styrker

Book et møde i dag og få lagt en gratis markedsføringsplan

Navn*
Firma*
CVR nummer*
Arbejdsmail*
Telefon*
Fire forretningsfolk planlægger markedsføring på kontor
Indtast mødeinformationer
Foretrukne dage
Kommentar

Få større effekt af din markedsføring, få styr på dine unikke kvaliteter

Har du helt styr på dine unikke kvaliteter? Altså hvordan du skiller dig ud fra mængden, så kunderne vælger dig fremfor konkurrenten?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få en guide til at skille dig ud fra dine konkurrenter og få flere kunder i ”butikken”.

Indtast dine kontaktoplysninger her*
Fornavn
Efternavn
Virksomhed
Din arbejds e-mail
Jeg accepterer nedenstående samtykke

2 Håndværkere som arbejder med tagkonstruktion

Nyhedsbrevet, der styrker din markedsføring
*Ved tilmelding: Når du samtykker til modtagelse af nyhedsbreve fra Jysk Fynske Medier P/S, accepterer du modtagelse af elektroniske nyhedsbreve, som indeholder nyheder, markedsføringstiltag, konkurrencer samt tilbud om deltagelse i sociale og fagligevents for Jysk Fynske Medie samt udvalgte datterselskaber og egene brands. klik her for en komplet oversigt over udvalgte datterselskaber og brands. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke via linket i bunden af den tilsendte e-mail eller ved henvendelse. Læs vores privatlivs- og cookiepolitik her