Aktuelt
5 tips til kickstart af din 2023 markedsføring
Hvordan får du bedst skabt opmærksomhed omkring din virksomhed, og gjort dine produkter synlige overfor kunderne?
Læs mere herFå det største afkast med de rette marketingkanaler
Hvordan får du bedst skabt opmærksomhed omkring din virksomhed, og gjort dine produkter synlige overfor kunderne?
Læs mere her5 tips til fængende SoMe opslag
Vi drukner i information på internettet i form af reklamer, blog-indslag og videoer. Alle har noget at sige! Så hvordan sørger du for, at lige netop dit budskab kommer igennem til brugeren? Læs vores 5 tips til fængende SoMe opslag her og bliv klogere.
Læs mere her5 tips til din hjemmeside
Din hjemmeside er vigtig. Tal fra Dansk Erhvervs e-handelsanalyse viser, at knap hver 8. forbruger foretrækker at handle alle typer af varer online.
Læs mere herBranche Ejendomshandel og -udlejning
Boligsøgende har høje forventninger til dig som ejendomsmægler eller ejendomsadministrator. Udover overblik og rådgivning forventer de også et professionelt og personligt samarbejde. Husker du det i din markedsføring?
Læs mere herHvad sker der, når man dropper sit markedsføringsbudget?
Men hvad sker der med salget, når en virksomhed helt stopper sin markedsføring?
Læs mere her3 tricky faldgruber du skal undgå
Har du nogensinde stillet dig selv spørgsmålet: Hvordan sikrer jeg mig, at mislykkes med min markedsføringen?
Læs mere herMETA-Data hvafornoget…?
META-Data er dit digitale vejskilt, som leder kunder mod din forretning.
Læs mere herMarkedsføringstrends i 2022, som du skal holde øje med
Vi kigger ind i hvilke trends, du skal holde øje med i 2022, når det kommer til din markedsføring.
Læs mere herSådan får du et forspring, når det handler om opmærksomhed fra din målgruppe!
God markedsføring er gennemtænkt: Du kender din målgruppe. Du ved, hvor de befinder sig, du ved, hvad de vil høre, og hvad de har brug for.
Læs mere herBannerannoncering, kan det egentlig noget?
Kan bannerannoncering gøre noget godt for din virksomhed? Det korte svar er ja. Det lidt længere kan du læse her.
Læs mere herSådan vælger du de rette markedsføringskanaler
Medielandskabet ændrer sig hele tiden, og det kan være svært at holde sig opdateret. Så hvordan sikrer du dig at annoncere der, hvor det rent faktisk giver mening?
Læs mere herDe lokale forbrugere er igen aktive, har du deres opmærksomhed?
Forbrugerne strømmer igen ud på restauranterne, barerne og hotellerne.
Læs mere herHvis markedsføring var en sport, ville du så søge råd hos en træner?
Hvad har markedsføring og sport til fælles? Øvelse, evaluering og optimering er vigtigt. Det kan en træner hjælpe dig med.
Læs mere herFå succes med din markedsføring i 2022
Med et nyt år, kommer altid nye muligheder. Nye muligheder, som kan være med til at skabe vækst i din virksomhed.
Læs mere her5 muligheder, der tiltrækker lokale kunder
Dit lokalområde er en guldgrube af loyale kunder. Men kunderne er nødt til at vide, at du findes. Ellers vælger de din (lokale) konkurrent.
Læs mere her3 tips der effektiviserer din markedsføring i de travle perioder
Vi ved godt. Du har travlt i denne tid. Black Friday og julehandlen er lige om hjørnet. Bagefter lurer januarudsalget.
Læs mere herKend dine kunder
Du ved godt hvem dine kunder er. Men har du en primær målgruppe, som er dem du handler mest med? Og hvor godt kender du dem egentlig?
Læs mere herHvordan finder du dine nye kompetente kollegaer?
Jobmarkedet buldrer fremad i øjeblikket. Nu er der kommet nye udfordringer. Hvordan finder du dine nye kompetente kollegaer?
Læs mere her3 råd, der løfter din markedsføring fra ok til succesfuld
Hvordan sikrer du bedst muligt din markedsføring? Vi guider dig igennem de store begivenheder i det kommende halve år.
Læs mere herSammensæt dit optimale mediemix
Hvordan udnytter du de forskellige mediers styrker? Hvilke medier skal du overveje i din markedsføring? Vi giver dig tips til dit mediemix.
Læs mere her6 markedsførings-fælder, du skal undgå
Markedsføring kan være en svær disciplin. Vi guider dig igennem 6 fælder, som du skal undgå i din markedsføring.
Læs mere herWebshoppen – Guide til digital vækst
I takt med at danskerne bliver mere og mere fortrolige med at handle online, stiger konkurrencen. Det stiller øgede krav til din troværdighed…
Læs mere herB2B – Business to business
Vejen til indkøberens hjerne og hjerte går gennem en solid positionering af din virksomheds brand. Som i alt andet salg handler det om at skabe tillid og troværdighed. Det kræver en strategisk tilstedeværelse…
Læs mere herSport og fritid – Klar, parat start
Alle sportsudøvere er drevet af et håb, et mål eller ligefrem en drøm. Sport og fritid er et frirum, både fysisk og mentalt. Hvad gør du som fitnesscenter, sportsudbyder eller sportsbutik for at tappe ind i dine kunders drømme?
Læs mere herRestaurant og take-away – få lækkerhed på menuen
Kendskab og omdømme er altafgørende for, om kunderne vælger at spise hos dig. Det handler om at skille sig ud fra mængden.
Læs mere herDagligvarebranchen – Brug din hjemmebanefordel
Som mindre købmand mærker du dagligt konkurrencen fra de store supermarkeder, men som lokal købmand har du en klar fordel – du spiller på hjemmebane…
Læs mere herDetailbranchen – Sæt fokus på oplevelser
Der er stor forskel på at sælge sko og elektronik. Alligevel er der nogle grundlæggende ting, som går igen, når det handler om kunderne. De danske forbrugere have god service, de vil ikke spilde tiden og de vil have oplevelser…
Læs mere herHåndværkerbranchen – Slagkraftig markedsføring
Konkurrencen i byggebranchen er hård, og mange håndværkerfirmaer minder om hinanden. Stil knivskarpt ind på dine unikke kvaliteter og få de opgaver du allerhelst vil have…
Læs mere herFinansiering og rådgivning – Det handler om tillid
Op mod halvdelen af danskerne er kunde i deres bank, fordi de oplever at få en god service. Relationen styrkes af kontakten med en personlig rådgiver, og på den lange bane bidrager det til at skabe loyale kunderelationer.
Læs mere herAutobranchen – Kom op i gear
I gennemsnit er danskerne villige til at køre 58 km efter en ny bil. Det giver dig en stor radius i forhold til salgsmuligheder. Ved at kortlægge dine unikke kvaliteter som bilforhandler, øger du chancen for, at kunderne lægger vejen forbi din forretning.
Læs mere herKickstart din virksomhed
Undersøgelser viser, at 49% af kunderne allerede har taget stilling til, hvem de vil handle hos, før et egentligt købsbehov opstår. Som nystartet virksomhed er det derfor afgørende, at du opnå kendskab hos dine potentielle kunder.
Læs mere herFå større synlighed lokalt
Der er mange muligheder for at blive spottet lokalt. Vi hjælper dig godt på vej med det rette mix af online værktøjer og medier.
Læs mere herSkil dig ud fra mængden!
Effektiv markedsføring kræver, at du kender din virksomheds unikke kvaliteter og slår på dem – igen og igen. Vi hjælper dig godt i gang.
Læs mere herMarkedsføring på abonnement betaler sig
GROW er abonnementsaftale til dig, der har drøntravlt med egen virksomhed, og som ikke har tiden eller ressourcerne til markedsføring.
Læs mere herFå mere tid til din forretning
Du ved godt, at markedsføring er vigtigt, men det bliver aldrig din førsteprioritet. Du har simpelthen ikke tid. Løsningen er planlægning og en basal viden om målgruppen og de redskaber, der gør din indsats skarp og effektiv.
Læs mere herDin Google Business Profile guide
Google My Business kan sammenlignes med den traditionelle telefonbog. Din Google My Business-profil er en samling af væsentlige oplysninger om din virksomhed, som kommer frem ved relevante søgninger.
Læs mere herSkab vækst i din virksomhed
En stærk og gennemtænkt forretningsplan er selve rygraden i din virksomhed. Et vigtigt parameter til at opnå vækst er din markedsføring.
Læs mere her