Blog

Native advertising – Hvad er det, og hvorfor virker det?
Native advertising – Hvad er det, og hvorfor virker det?

Native er annoncering, der falder naturligt ind blandt artikler eller andre former for redaktionelt indhold.

Læs mere her
SEO – Lynkursus for begyndere
SEO – Lynkursus for begyndere

Vi tager dig trygt gennem det mest basale omkring SEO, og du kan sagtens være med. Se vores lyn-kursus video. og få din SEO-rapport.

Læs mere her
5 tips til kickstart af din 2023 markedsføring
5 tips til kickstart af din 2023 markedsføring

Hvordan får du bedst skabt opmærksomhed omkring din virksomhed, og gjort dine produkter synlige overfor kunderne?

Læs mere her
Få det største afkast med de rette marketingkanaler
Få det største afkast med de rette marketingkanaler

Hvordan får du bedst skabt opmærksomhed omkring din virksomhed, og gjort dine produkter synlige overfor kunderne?

Læs mere her
5 tips til fængende SoMe opslag
5 tips til fængende SoMe opslag

Vi drukner i information på internettet i form af reklamer, blog-indslag og videoer. Alle har noget at sige! Så hvordan sørger du for, at lige netop dit budskab kommer igennem til brugeren? Læs vores 5 tips til fængende SoMe opslag her og bliv klogere.

Læs mere her
5 tips til din hjemmeside
5 tips til din hjemmeside

Din hjemmeside er vigtig. Tal fra Dansk Erhvervs e-handelsanalyse viser, at knap hver 8. forbruger foretrækker at handle alle typer af varer online.

Læs mere her
Branche Ejendomshandel og -udlejning
Branche Ejendomshandel og -udlejning

Boligsøgende har høje forventninger til dig som ejendomsmægler eller ejendomsadministrator. Udover overblik og rådgivning forventer de også et professionelt og personligt samarbejde. Husker du det i din markedsføring?

Læs mere her
Hvad sker der, når man dropper sit markedsføringsbudget?
Hvad sker der, når man dropper sit markedsføringsbudget?

Men hvad sker der med salget, når en virksomhed helt stopper sin markedsføring?

Læs mere her
3 tricky faldgruber du skal undgå
3 tricky faldgruber du skal undgå

Har du nogensinde stillet dig selv spørgsmålet: Hvordan sikrer jeg mig, at mislykkes med min markedsføringen?

Læs mere her
META-Data hvafornoget…?
META-Data hvafornoget…?

META-Data er dit digitale vejskilt, som leder kunder mod din forretning.

Læs mere her
Markedsføringstrends i 2022, som du skal holde øje med
Markedsføringstrends i 2022, som du skal holde øje med

Vi kigger ind i hvilke trends, du skal holde øje med i 2022, når det kommer til din markedsføring.

Læs mere her
Sådan får du et forspring, når det handler om opmærksomhed fra din målgruppe!
Sådan får du et forspring, når det handler om opmærksomhed fra din målgruppe!

God markedsføring er gennemtænkt: Du kender din målgruppe. Du ved, hvor de befinder sig, du ved, hvad de vil høre, og hvad de har brug for.

Læs mere her
Bannerannoncering, kan det egentlig noget?
Bannerannoncering, kan det egentlig noget?

Kan bannerannoncering gøre noget godt for din virksomhed? Det korte svar er ja. Det lidt længere kan du læse her.

Læs mere her
Sådan vælger du de rette markedsføringskanaler
Sådan vælger du de rette markedsføringskanaler

Medielandskabet ændrer sig hele tiden, og det kan være svært at holde sig opdateret. Så hvordan sikrer du dig at annoncere der, hvor det rent faktisk giver mening?

Læs mere her
De lokale forbrugere er igen aktive, har du deres opmærksomhed?
De lokale forbrugere er igen aktive, har du deres opmærksomhed?

Forbrugerne strømmer igen ud på restauranterne, barerne og hotellerne.

Læs mere her
Hvis markedsføring var en sport, ville du så søge råd hos en træner?
Hvis markedsføring var en sport, ville du så søge råd hos en træner?

Hvad har markedsføring og sport til fælles? Øvelse, evaluering og optimering er vigtigt. Det kan en træner hjælpe dig med.

Læs mere her
Få succes med din markedsføring i 2022
Få succes med din markedsføring i 2022

Med et nyt år, kommer altid nye muligheder. Nye muligheder, som kan være med til at skabe vækst i din virksomhed.

Læs mere her
5 muligheder, der tiltrækker lokale kunder
5 muligheder, der tiltrækker lokale kunder

Dit lokalområde er en guldgrube af loyale kunder. Men kunderne er nødt til at vide, at du findes. Ellers vælger de din (lokale) konkurrent.

Læs mere her
3 tips der effektiviserer din markedsføring i de travle perioder
3 tips der effektiviserer din markedsføring i de travle perioder

Vi ved godt. Du har travlt i denne tid. Black Friday og julehandlen er lige om hjørnet. Bagefter lurer januarudsalget.

Læs mere her
Kend dine kunder
Kend dine kunder

Du ved godt hvem dine kunder er. Men har du en primær målgruppe, som er dem du handler mest med? Og hvor godt kender du dem egentlig?

Læs mere her
Hvordan finder du dine nye kompetente kollegaer?
Hvordan finder du dine nye kompetente kollegaer?

Jobmarkedet buldrer fremad i øjeblikket. Nu er der kommet nye udfordringer. Hvordan finder du dine nye kompetente kollegaer?

Læs mere her
3 råd, der løfter din markedsføring fra ok til succesfuld
3 råd, der løfter din markedsføring fra ok til succesfuld

Hvordan sikrer du bedst muligt din markedsføring? Vi guider dig igennem de store begivenheder i det kommende halve år.

Læs mere her
Sammensæt dit optimale mediemix
Sammensæt dit optimale mediemix

Hvordan udnytter du de forskellige mediers styrker? Hvilke medier skal du overveje i din markedsføring? Vi giver dig tips til dit mediemix.

Læs mere her
6 markedsførings-fælder, du skal undgå
6 markedsførings-fælder, du skal undgå

Markedsføring kan være en svær disciplin. Vi guider dig igennem 6 fælder, som du skal undgå i din markedsføring.

Læs mere her
Webshoppen – Guide til digital vækst
Webshoppen – Guide til digital vækst

I takt med at danskerne bliver mere og mere fortrolige med at handle online, stiger konkurrencen. Det stiller øgede krav til din troværdighed…

Læs mere her
B2B – Business to business
B2B – Business to business

Vejen til indkøberens hjerne og hjerte går gennem en solid positionering af din virksomheds brand. Som i alt andet salg handler det om at skabe tillid og troværdighed. Det kræver en strategisk tilstedeværelse…

Læs mere her
Sport og fritid – Klar, parat start
Sport og fritid – Klar, parat start

Alle sportsudøvere er drevet af et håb, et mål eller ligefrem en drøm. Sport og fritid er et frirum, både fysisk og mentalt. Hvad gør du som fitnesscenter, sportsudbyder eller sportsbutik for at tappe ind i dine kunders drømme?

Læs mere her
Restaurant og take-away – få lækkerhed på menuen
Restaurant og take-away – få lækkerhed på menuen

Kendskab og omdømme er altafgørende for, om kunderne vælger at spise hos dig. Det handler om at skille sig ud fra mængden.

Læs mere her
Dagligvarebranchen – Brug din hjemmebanefordel
Dagligvarebranchen – Brug din hjemmebanefordel

Som mindre købmand mærker du dagligt konkurrencen fra de store supermarkeder, men som lokal købmand har du en klar fordel – du spiller på hjemmebane…

Læs mere her
Detailbranchen – Sæt fokus på oplevelser
Detailbranchen – Sæt fokus på oplevelser

Der er stor forskel på at sælge sko og elektronik. Alligevel er der nogle grundlæggende ting, som går igen, når det handler om kunderne. De danske forbrugere have god service, de vil ikke spilde tiden og de vil have oplevelser…

Læs mere her
Håndværkerbranchen – Slagkraftig markedsføring
Håndværkerbranchen – Slagkraftig markedsføring

Konkurrencen i byggebranchen er hård, og mange håndværkerfirmaer minder om hinanden. Stil knivskarpt ind på dine unikke kvaliteter og få de opgaver du allerhelst vil have…

Læs mere her
Finansiering og rådgivning – Det handler om tillid
Finansiering og rådgivning – Det handler om tillid

Op mod halvdelen af danskerne er kunde i deres bank, fordi de oplever at få en god service. Relationen styrkes af kontakten med en personlig rådgiver, og på den lange bane bidrager det til at skabe loyale kunderelationer.

Læs mere her
Autobranchen – Kom op i gear
Autobranchen – Kom op i gear

I gennemsnit er danskerne villige til at køre 58 km efter en ny bil. Det giver dig en stor radius i forhold til salgsmuligheder. Ved at kortlægge dine unikke kvaliteter som bilforhandler, øger du chancen for, at kunderne lægger vejen forbi din forretning.

Læs mere her
Kickstart din virksomhed
Kickstart din virksomhed

Undersøgelser viser, at 49% af kunderne allerede har taget stilling til, hvem de vil handle hos, før et egentligt købsbehov opstår. Som nystartet virksomhed er det derfor afgørende, at du opnå kendskab hos dine potentielle kunder.

Læs mere her
Få større synlighed lokalt
Få større synlighed lokalt

Der er mange muligheder for at blive spottet lokalt. Vi hjælper dig godt på vej med det rette mix af online værktøjer og medier.

Læs mere her
Skil dig ud fra mængden!
Skil dig ud fra mængden!

Effektiv markedsføring kræver, at du kender din virksomheds unikke kvaliteter og slår på dem – igen og igen. Vi hjælper dig godt i gang.

Læs mere her
Markedsføring på abonnement betaler sig
Markedsføring på abonnement betaler sig

GROW er abonnementsaftale til dig, der har drøntravlt med egen virksomhed, og som ikke har tiden eller ressourcerne til markedsføring.

Læs mere her
Få mere tid til din forretning
Få mere tid til din forretning

Du ved godt, at markedsføring er vigtigt, men det bliver aldrig din førsteprioritet. Du har simpelthen ikke tid. Løsningen er planlægning og en basal viden om målgruppen og de redskaber, der gør din indsats skarp og effektiv.

Læs mere her
Din Google Business Profile guide
Din Google Business Profile guide

Google My Business kan sammenlignes med den traditionelle telefonbog. Din Google My Business-profil er en samling af væsentlige oplysninger om din virksomhed, som kommer frem ved relevante søgninger.

Læs mere her
Skab vækst i din virksomhed
Skab vækst i din virksomhed

En stærk og gennemtænkt forretningsplan er selve rygraden i din virksomhed. Et vigtigt parameter til at opnå vækst er din markedsføring.

Læs mere her
Kontakt os Book møde

Kan vi hjælpe?

Vi sidder klar ved telefonen mandag-torsdag fra 8.00-16.00 og fredag fra 08.00-15.30.
Du kan også altid sende os en mail på: markedsfoering@jfmedier.dk – så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Book et møde i dag og få lagt en gratis markedsføringsplan

Navn*
Firma*
CVR nummer*
Arbejdsmail*
Telefon*
Indtast mødeinformationer
Foretrukne dage
Kommentar

Få større effekt af din markedsføring, få styr på dine unikke kvaliteter

Har du helt styr på dine unikke kvaliteter? Altså hvordan du skiller dig ud fra mængden, så kunderne vælger dig fremfor konkurrenten?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få en guide til at skille dig ud fra dine konkurrenter og få flere kunder i ”butikken”.

Indtast dine kontaktoplysninger her*
Fornavn
Efternavn
Virksomhed
Din arbejds e-mail
Jeg accepterer nedenstående samtykke

2 Håndværkere som arbejder med tagkonstruktion

Nyhedsbrevet, der styrker din markedsføring
*Ved tilmelding: Når du samtykker til modtagelse af nyhedsbreve fra Jysk Fynske Medier P/S, accepterer du modtagelse af elektroniske nyhedsbreve, som indeholder nyheder, markedsføringstiltag, konkurrencer samt tilbud om deltagelse i sociale og fagligevents for Jysk Fynske Medie samt udvalgte datterselskaber og egene brands. klik her for en komplet oversigt over udvalgte datterselskaber og brands. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke via linket i bunden af den tilsendte e-mail eller ved henvendelse. Læs vores privatlivs- og cookiepolitik her